• fit34-dark

    Lär dig hur du kan bränna kalorier upp till 48 timmar efter träningspasset

     

    Tusentals slösar sin tid med olika dieter, räknar kalorier,
    äter ‘låtsasmat’ och känner sig misslyckade när inget fungerar.

Visste du att man kan träna på ett sätt som maximerar din fettförbränning och ökar din viloförbränning (eller även kallat efterbränning) i upp till 48 timmar efter träning? Med det sagt så förstår du säkert redan nu att det inte sker genom evigt gnetande på crosstrainern, löparbandet eller konditionscykeln.

Denna träning ger nästan ingen positiv effekt alls på din förbränning. Visst kommer du att förbränna kalorier medan du tränar lågintensiv konditionsträning men du kommer aldrig att få den hormonella effekt som krävs för att kunnamaxa din fettförbränning och uppnå snabba resultat.

Tiden du tränar är ju endast 4% av din dag om du tränar en timma. Resterande 96 % av dagen händer ju inte så speciellt mycket om du inte ökar din viloförbränning. Din kropp måste vara optimerad för fettförbränning dygnet runt om du vill se synliga och snabba resultat.

Läs vidare så får du svaren för hur du också kan lyckas med det (oavsett om du är nybörjare eller erfaren motionär) här på denna sidan.

3 Fettförbränningsfaktorer du måste känna till

Läs om de 3 faktorer som maximerar din fettförbränning och hjälper dig att komma i dina favoritjeans, klänning eller kostym snabbare än någonsin.

strategic-thinking
#1 -Strategiskt tänkande

Väldigt få har en genomtänkt strategi för sin kost och träning. Värre är att de flesta människor inte ens vet vad strategi är. Några exempel på detta kan vara:

Man är inte ett “viktminskningsproffs” bara för att man blivit av med 5 kg med en diet?
Tänk igen. Nästan alla ser kilona krypa tillbaka strax efter dieten avslutas. I de flesta fall så minskar muskelmassan mycket och slutresultatet blir en minskad ”viloförbränning” (muskler kräver mer energi) och högre fettprocent med liknande totalvikt som innan dieten.

Man tror att alla kost- och träningsprogram är skapade på liknande sätt?
Gör inte misstaget att tro att alla tränings- eller kostupplägg är ungefär likadana. Strategiskt tänkande personer säger istället ”ta fram ettskräddarsytt upplägg som passar just din unika kropps förutsättningar och din vardagssituation”.

follow-up
#2 – Systematisk uppföljning

Drömmen för varje person är att nå sin fulla potential och “leva livet” fullt ut.

• Välbefinnande • Självförtroende • Uppmärksamhet • Känna sig Attraktiv

Detta är några mål de flesta jag jobbar med har. Men om du springer runt som en kyckling utan huvud mellan olika dieter, träningsprogram eller ständigt på jakt efter nästa ”magiska piller” tror du verkligen att det är möjligt att uppnå sådana mål då?

Du behöver tex. ett system för:

Hur du får fram din nuvarande status (utgångspunkt för nästföljande)
• När, hur och hur mycket just du behöver träna för bästa resultat
När, hur och hur mycket just du behöver äta för bästa resultat
• Hur du vet vilken kroppstyp du är och kan få reda på exakt vad din unika dagliga uppsättning av protein, fett och kolhydrater för bästa resultat.
Hur du håller igång fettförbränningen långt efter ditt träningspass
• Hur du håller dig på rätt spår de första avgörande veckorna

 

Inte bara det, dessa system behöver automatiseras (eller åtminstone mestadels). På så sätt behöver du inte oroa dig för vad du skall göra idag eller imorgon.

after-burn
#3 -Öka din “viloförbränning”

Studier  ¹) ²) har visat att det finns 2 sätt att träna på. Där en viss typ av styrketräning samt intervaller som kan öka din fettförbränning i upp till 48 timmar efter träning – det är hela två dygn! Det är därför som vi ibland kallar detta för “48 timmars metoden”.

Förstår du hur mycket mer fett du kan förbränna av den sortens träning?

Här är en artikel i Expressen där Paulo Roberto jag intervjuas angående högintensistetsträning:  (klicka här för att läsa artikeln – öppnas i ett nytt fönster)

Om jag är kraftigt överviktig, äldre kan jag ändå använda mig av ”fettförbränningsfaktorerna”?

Det spelar ingen roll hur mycket fett du har eller hur mycket du vill gå ner i vikt. Detta är ett viktminskningsprogram där du lär dig att anpassa din kost och träning efter dina egna behov och förutsättningar. Ett strategiskt anpassat kost- och träningsprogram kommer få dig att nå ditt mål snabbare. Ökad fettförbränning och snabbare viktminskning helt enkelt.

Vad tror du händer om du också börjar använda dessa strategier för din träning?

Låt mig börja med att säga att jag inte är en tankeläsare.

De resultat som jag kommer att dela med mig av är från både mina egna klienter och från kunder av mitt nya ”Onlineprogram”.

Jag vet inte vilka resultat du skulle få för din träning. Jag känner ju inte dig.

Men jag har hjälpt hundratals personer att sammanlagt bränna bort tusentals kilon med fett genom åren. Mitt jobb går bokstavligen ut på att göra så att folk kommer i sin absoluta toppform så snabbt och effektivt som möjligt. Och jag vill tro att jag gör det ganska bra.

Här är några av de resultat som jag har fått med några av mina kunder, som följer strategierna vi har talat om här idag:

  • Nico ”förvandlade” Erika Mezei från 29% till 12,5% i fettprocent!
    erica-fe-300x276

    - Erika Mezei

  • “Sofie tappade 10 kg på 10 veckor”

    sofie

    - Sofie

  • Jonas gick från trött soffpotatis till sin toppform på mindre än 10 veckor.
    jonas-fe

    - Jonas

Här är några saker som du får med det nya programmet:

Strategiskt utvalda träningsprogram

Program med övningar som maximerar din ‘viloförbränning’ långt efter passet. De är korta och effektiva.

Anpassat för dig

Programmet är anpassat för dig och våra träningsprogram fungerar oavsett vart du befinner dig idag. Din kroppstyp avgör också vilken sammansättning av kosten som blir bäst för just dina förutsättningar.

Rätt kostupplägg

Med rätt kost så menar vi hur vi kombinerar kolhydrater, protein och fetter. För att stimulera de hormoner i kroppen som ökar fettförbränningen.

Mer energi & tid över

Med våra träningsprogram så kommer du vara klar med din träning innan de flesta har hunnit ta sig till gymmet. Så att du istället kan få mer tid och energi över till andra saker i livet.

ipad2tra

Module 1 – Kick-Start

I denna inledande modul så går vi igenom grunderna och konceptet som hela programmet bygger på.

Du får bl.a. reda på principer och strategier för effektiv fettförbränning och viktminskning. Men också hur du beräknar din energiförbrukning och bestämmer din kroppstyp.

På så vis kommer du att få reda på exakt den nivå just DU behöver ligga på för att maximera din fettförbränning hela dagen.

Modul 2 – Kosten

I den här modulen så får du viktiga riktlinjer för kosten ihop med massa tips och strategier för att lyckas. Du får bl.a. reda på vilka kolhydrater, fetter och protein som är bäst för fettförbränningen.

Exempel på innehåll från denna modul:

Här kan du välja mellan TRE olika kostplaner eller tre olika ‘vägar’ att gå igenom programmet beroende på hur du är som person och dina förutsättningar.

1) Kostplanen ”Gå ner i vikt utan att räkna kalorier” är till för dig som mestadels ätit skräpmat och halvfabrikat under väldigt lång tid samt har mycket fett att tappa.

2) Kostplanen ‘Maxa Din Fettförbränning(originalplanen) är till för dig som är van att äta bra mat och regelbundet. Men som vill ta sin kost till en helt ny nivå. Till skillnad från de två andra programmen så innebär denna väg en del beräkningar och att du har en förmåga att kunna planera i förväg.

Med kostplan 2 får du bl.a. reda på:

♦ Exakt hur du får fram ditt dagliga energibehov
♦ Hur du lägger upp kosten efter din kroppstyp
♦ Exakt vad du ska äta och vid vilken tidpunkt
♦ Kombination av näringsämnena för bästa resultat
♦ Hur och när du skall använda ‘ätardagar’ och mycket mer

3) Kostplanen – Maxa din fettförbränning – Xtreme”är precis som den låter. Ett tufft 12 veckors program för dig som vill tappa fett väldigt snabbt. Detta program är extremt och passar dem som är lite mer erfarna och vill komma i imponerande form fort.

ipad2kost
videor-kost-mdf

+15 steg-för-steg videor – Skräddarsyr din kost

UPPDATERING: Vi har förbättrat programmet ytterligare med hjälp av korta steg-för-steg videor som bara förklarar precis det du behöver veta.
Videorna hjälper dig också att välja vilken Nivå (din nuvarande kunskap om kost och livsmedel) som passar dig bäst just nu.

Sedan följer du de enkla instruktionerna för just din Nivå vilket innebär att du kan hoppa över saker som inte är relevant för dig just nu. Så oavsett om du är en komplett nybörjare med kosthållning och träning till någon som vill ha en fysik som är långt utöver det vanliga – så kan du använda programmet.

ipad2tr

Modul 3 – Träningen

I den här modul så går vi igenom konceptet med att träna så att din viloförbränning ökar mellan träningspassen. I denna modulen får du reda på hur allt hänger ihop och vi talar bl.a. om Densitetsträning.

♦ Vetenskapen bakom träningen utan att tråka ut dig
♦ Förstå varför träningsprogrammen är så effektiva och hur det får dig att maxa din fettförbränning
♦ Hur du ökar din viloförbränning 48 timmar framåt
♦ Med denna kunskap kommer du att själv kunna avgöra och filtrera bort träningsformer som bara slösar bort din tid.

Modul 3.2 – Träningsprogrammen

I den här modulen hittar du de olika träningsprogrammen. Här väljer du program beroende på hur mycket du har tränat innan. Förklaring och beskrivning av övningarna i ditt program hittar du sedan i Modul 3.3 (Övningsbanken)..

UPPDATERING 2016 – Nya träningsprogram för gymmet
♦ 21 Hemträningsprogram med speciellt fokus på efterbränning långt efter träningspasset
♦ Du får styrkeprogram från uppbyggnad och nybörjare, till medel-intensiv och avancerad
♦ Konditionsprogram från nybörjare till avancerad
♦ Träningsprogram för dig som gillar att vara ute
♦ Inget lämnas åt slumpen.

phone1
phone1

3.2 Övningsbanken

När du har valt ett träningsprogram så går du bara hit och letar upp övningarna som ingår i ditt program.

♦ I övningsbanken hittar du bilder och detaljerade beskrivningar på utförande för alla övningarna

♦ Viktiga tips (som de flesta missar) så att du får ut största möjliga effekt av varje övning.

Du kommer att gå ner i vikt snabbare med den här programmet än om du springer på löpbandet en timme varje dag.

Du och dina vänner kommer att se skillnad redan första veckan. Det här är den snabbaste och säkraste metoden som forskare känner till. Om du hittar någon annan metod som hjälper dig att få din drömkropp snabbare så köper vi den av dig

Programmet är särskilt utformat för att du skall förbränna fett effektivt under hela dagen, detta är inte program som endast fyller din skalle med otydlig teori och stora idéer.

Så låt mig vara väldigt tydlig.

Det finns INGET fluff eller en massa utfyllnadsinformation.

Jag är inte den typen av person som pratar i 2 timmar för att ge dig ett litet guldkorn du kan använda. Jag vet faktiskt inte ens hur man undervisar på det viset.

Istället är denna onlinekurs speciellt utvecklad för att lösa problem.
Jag undervisar verkliga, konkreta strategier som jag personligen använder dagligen med mina klienter som betalar mig bra för det.

Om du någon gång innan har jobbat med mig eller köpt något av mina program innan, så vet du nog att jag är ett stort fan av att ”överleverera”. Det är därför som jag också har lagt flera bonusprodukter för att ge dig mer värde och möjligheten att skapa ännu snabbare resultat.

Du får även dessa svenska Bonusprodukter på köpet:

Du får dem helt utan kostnad när du handlar idag

 

BONUS:Hantera ditt matsug & cravings
BONUS: Kosttillskotten som faktiskt kan hjälper

BONUS:
Effektiva Intervallprogram

BONUS: 14 dagars personlig med Nico Gratis

BONUS:
Kost- och träningsdagbok

BONUS: Verktyg för att beräkna din energiförbrukning och mycket mer

“Provkör” hela programmet i 30 DAGAR
innan du bestämmer dig!

Lyssna nu,  jag har inget intresse av att ta emot dina pengar om du inte kommer att dra nytta av programmet. Dessa strategier och träningsprogram fungerar. Det enda sättet de skulle inte fungera, är om du inte genomför arbetet som krävs.

Eftersom jag är säker på att du kommer att bli nöjd med programmet så kan jag  ge dig en väldigt generös garanti.

Ta 30 dagar på dig för att avgöra om detta är rätt för dig!

Jag vill inte tvinga dig till ett beslut. Det är därför jag är villig att låta dig provköra ”Maxa din Fettförbränning” under hela 30 dagar innan du beslutar om det är rätt för dig. Gå igenom hela kursen. Använd programmen. Tillämpa dem i din träning och vardag.

Du gör investeringen idag, men om du inte är helt nöjd med de resultat du får så behöver du bara skicka mig ett snabbt mail och jag kommer oftast tillbaka med din investering redan inom 24-48 timmar.

Detta gör det helt riskfritt för dig.

Saken är att du kan få en återbetalning med vilken anledning du vill. Kanske gillar du inte ljudet av min röst, typsnittet i manualen … eller så blir din katt blir sjuk och du behöver pengarna för att betala räkningen. Ärligt talat det spelar ingen roll för mig. Du har 30 dagar på dig för att fatta det beslutet.

  • fit656

    Börja inom några minuter. Anmäl dig till programmet här.

    Du kommer att få tillgång till hela programmet direkt efter att du har placerat färdig ordern.

    Jag är redo att prova programmet!

Vanliga Frågor (FAQ)

Vad är programmet ”maxa din fettförbränning”?

Kortfattat är Maxa din fettförbränning ett 6 månaders fettförbränningsprogram där du lär dig att äta och träna för att förbränna fett på ett effektivare sätt än du någonsin gjort tidigare. Du lär dig att anpassa kosten efter din kroppstyp för en säker och hälsosam viktnedgång.

Du lär dig även att träna effektivt så du både sparar tid och har en högre fettförbränning än 95% av all andra som försöker gå ner i vikt. Det bästa av allt är att alla träningsprogrammen kan du göra i ditt egna hem, inga dyra gymkort behövs!

Vad gör jag efter programmet?

Efter 6 månader kan du fortfarande fortsätta följa programmet då du lärt dig att anpassa kosten efter hur din kropp svarar.Och du har träningsprogram som gör att du har en hög fettförbränning genom hela dagarna.

Kommer jag att behöva svälta mig själv?

Nej. Du kommer att lära dig äta, träna och tappa fett på ett enkelt och säkert sätt. De flesta jag använt detta system på har sagt att de till och med mår bättre och är mättare än tidigare.

Det bästa av allt är att du till och med får ha en fuskardag där du får äta all sin favoritmat. Allt upplagt på ett strategiskt sätt så du ändå tappar i vikt och mår bättre än tidigare.

Kan jag som nybörjare ändå ha användning av programmet?

Maxa din fettförbränning fungerar för alla. Det spelar ingen roll om du är man eller kvinna, gammal som ung. Kosten är anpassat efter vilken kroppstyp du är och träningsprogrammen är upplagd så att det finns en uppbyggnadsfas för dig som aldrig har tränat i ditt liv.
Sedan börjar man på nybörjarprogrammet och man kan arbeta sig uppåt till medel och avancerad nivå under en tidsperiod på 6 månader. Ursäkter finns inte!

Vilket språk och format är på programmet och informationen på?

All information (text och video) är på helt på svenska.

Jag vill börja direkt. Måste jag vänta på produkterna?

Nej. Detta är en digital produkt och du får hela programmet tillgängligt för nerladdning direkt efter din betalning. Ingen väntetid och inga fraktkostnader!

Kommer jag att tappa kilon bara för att snabbt få tillbaka det?

Nej, inte om du fortsätter följa programmet. I Maxa din fettförbränning får du lära dig att äta efter din kroppstyp. Vilket gör att du inte endast tappar i vikt utan även mår bättre än någonsin då kosten äntligen är anpassat efter dina behov och förutsättningar.

Om jag är kraftigt överviktig, kan jag ändå använda mig av programmet?

Det spelar ingen roll hur mycket fett du har eller hur mycket du vill gå ner i vikt. Detta är ett viktminskningsprogram där du lär dig att anpassa din kost och träning efter dina egna behov och förutsättningar. Programmet kommer få dig att nå ditt mål snabbare. Ökad fettförbränning och snabbare viktminskning.

Jag är inte 20 eller 30 år längre, fungerar programmet även för oss äldre?

Ja det gör det absolut! Jag har haft många klienter i 40, 50 och 60 års ålder som fått fantastiska resultat av detta system! Programmet är upplagt på så sätt att du ska nå resultat oavsett hur gammal du är.

Fungerar detta program för både män och kvinnor?

Absolut! Maxa din fettförbränning fungerar för alla oavsett ålder och kön.

Men om programmet inte fungerar för mig?

Då är den helt GRATIS! Om du följer Maxa din fettförbränning och inte tappar ett endaste kilo första 30 dagarna kontaktar du oss och du får pengarna tillbaka. Jag står bakom denna produkt till 100%. Allt du behöver göra är att ge mig en chans att bevisa hur bra ”Maxa din fettförbränning” är.

Prova programmet här

Gör som tusentals andra nöjda kunder som använder ”Maxa din fettförbränning”.

Beställ Programmet

© MaxaDinFettforbranning.se 2016 | Privacy Policy/ PersonskyddSupport | Kontakt